natta

då var det kvällen igen. min kära man var trött så han la sig redan halv 9. mös ner mig lite med han sedan kilade jag upp hit :) har pratat med min kära bälla en stund, längtar tills hon flyttar närmare värmland igen. 120 mil bort är bra onödigt att flytta! men det är tur att hon hållt sig inom landet iaf. i morgon är jag ledig, har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på? i det här jävla vädret har man ju inte lust med mycket. ingen bil har jag heller. nöe lär ja väl hitta på :) nej nu ska jag mysa ner mig hos älsk igen, han sover nog riktigt skönt nu.

gonatt mina vänner. å du Linda, glöm inte att du är underbar





Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

DU är underbar gumman!

2009-07-07 @ 10:41:18
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0