söndag

hallå där mina vänner! då var det söndag igen. har tagit mig ett städryck i vårat rum här hemma hos mami&papi. på förmiddagen har jag masserat, skrubbat och gjort en lerinpackning på Ns rygg, så nu är det så fiin och len :) massa flagnigt och bös på den förut. snart kommer mostra hit också och ska få sig en helkropps skrubb.

igår vart den en eftermiddag/kväll i KD. först tog vi en tur på bergvik, jag var i stort behov att ett par tygskor. hittade ett par jätte fina som jag fick av älsk, snäll han :) man har ju inte direkt den bästa ekonomin nu när man inte har någon som helst inkomst på två månader :( efter bergvik vart det lite käk och sedan Ice age 3, inte riktigt den vi tänkt men det var den enda som fanns kvar, vi var inte riktigt ensamna om att gå på bio igår :p den var riktigt bra faktiskt! kvällen avslutades i L&Js sköna soffa till lite tv tittande.

har en lång jobbvecka framför mig, jobbar alla dagar utom onsdag. plus några behandlingar, men det är bara kul! sen är jag ledig i tre veckor :D nu är det dags att ta tag i käk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0