torsdag kväll

nu får ni faktiskt ta att köpa lägenheten hörni! vi vill faktiskt inte ha kvar den längre :) är riktigt sugen på att flytta nu, till krillehöla! kom precis därifrån, min kära mor var snäll och hämta mig när slutade jobbet, bussarna gick ju inte speciellt bra. haft en mucho trevlig eftermiddag/kväll med emmskit som sällskap. vi gjorde ett besök på Paus och maxi, sedan åkte vi hem till dom ute i skärgården. jag skulle då inte klaga om jag bodde där! mys i bött :)

Linda gjode mig smått nervös med en fråga här nyss, men nu är jag lika glad igen. det BLIR mys hela dagen i morgon. Linda ska fixa mitt hår och jag ska massera och greja på både J & L. sen blir det tacos när niklas kommer hem från jobbet senare på kvällen. HÄRLIGT. det får GÄRNA regna i morgon :D

nu tycker ja älsk ska ta å komma hem så jag får min dagliga dos av pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0