torsdag







titta vad jag satt och prata med på trappan en bra stund i morse! :) när mamma skulle åka till jobbet satt det en liten rävunge och drack ur karims vatten. sen fick han lite hundmat, vilket han smaskade rejält på :) var inte långt ifrån att komma fram till mig. härligt morgonbesök!

lägenheterna jag kollade på idag var skiit! det är bara att ta nya tag. har ringt runt lite idag men inte någon ledig till oss inte! men det kommer väl.. gäller att ha tålamod. Nu är nog visningen över, spääännande!! hoppas dom slänger fram sina pengar på en gång ;)

Kommentarer
Postat av: jossan

ååh har ni fått besök utav rävungen =) jag har lyckat att inte ha sett den än :/ .. fast den vågar nog inte komma till oss för sasso :D .. Ha det så bra! : )

2009-07-31 @ 12:28:58
URL: http://yosan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0