äntligen fredag

jäklar vilken seg morgon! hatar att gå upp när vädret är såhär bajs, då kan man lika gärna ligga kvar i sängen känns det  som. men men! nu är jag iaf äntligen uppe. ska ta och göra mig en rejäl frukost tror jag, sedan blir det att avsluta mitt arbete, som jag inte gjorde igår ändå.

igår hade jag mys hemma hos Linda och Jimmy :) haha, linda var helt galen där hemma, galen efter daimtårta som låg i frysen och höll på å frysa. tillslut var vi alla tre lika sugna, och den var braa god också när vi väl smakade på den :) nej nu är det dags att ta tag i dagen, så alla mina sysslor är gjorda tills älsk kommer hem, för då ska jag puuuusssas hela kvällen :) gott det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0