onsdag

åååh ja älskar detta väder såå. har gjort min första dag på mitt sommarjobb idag, kändes verkligen inte som jag varit borta ett år. det var en helt okej arbetsdag, lagomt mycket att göra. hoppas det fortsätter så alla veckor :)

nu har älsk och jag gjort fin här hemma, mest N tror jag, thaanks! mami&papi kommer hem inatt. måste säga att jag har njutit av dessa dagar vi fått varit själva i huset. man är ju inge sugen på att bo i hus nu för det. fast det vågar jag inte säga till N, då går han väl och köper ett hus här i förs :p men bra gött har det vart!
 
efter jobbet blev det att handla massa mat, N ska iväg och jobba imorgon. sedan vi grillade majskolvar(!!!) och åt lite jordgubbar till mellanmål, MUMS! till kvällsmat blev det pannbiff och färskpotatis. mina fötter värker, N har lovat en fotmassage men det ser inte så lovande ut. tror han slocknar snart. i morgon ringer klockan 05.00, ska försöka dra mig upp och göra N sällskap till frukosten. (vi har en lite deal där, följer alltid med varandra upp om det bara än en av oss som ska jobba ) :p


vi kilade över till therese en sväng så vi umgås med lite skitungar, underbara barn! :)




glassälskarn Jonna






Morbror Niklas håller i en GLAD milla



han säger att han inte vill ha barn, det tror jag vad jag vill på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0