tisdag

hej mina vänner. sitter här och tjurar över att vara rastlös och sakna älsk. måste städa lite men det är inget jag har lust med! har gått bra i skolan iaf med alla taggade kanske blivande hälsoterapeuter :) har käkat jordgubbar idag med så det står mig upp i halsen. elin och jag avnjöt även en god thailunch i solen :)

funderar på att ta mig en spring tur, elin kanske vill göra mig sällskap idag med. nej nu är det dags.. göra skinande rent i lägenheten och rycka upp mig! älsk kommer hem på torsdag och jag har sommarlov, va är jag bitter för!! ge dig.

måste säga att jag är så lycklig över mina underbara vänner. och jag önskar alla mina klasskamrater en underbar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0