ändrade planer för dagen

då vart min dejt idag också instäld, attans också! men som sagt, så kan det gå. ska nu istället för att träffa Lena, åka in till kga och ta en fika med henne på stan. det ska bli riktigt mysigt. har precis också tagit ett beslut att bo i Storfors under sommarn! det lockar mer än att att sitta instängd i en lägenhet på sommaren, som inte ens har en balkong. och om N får jobb och kommer vara borta mycket så kan det vara skönt med lite familj runt omkring sig. sen är jag ju lite bekväm av mig också, går tillbaka till ett jobb där jag vet att jag trivs :) om jag nu får nåt jobb, annars får det väl kvitta då.

igår kväll for jag till koffan en sväng, i brist på annat :p de kollade på hockey och fotboll, tillslut fick jag se en film :) nej nu är det nog dags för lite lunch.

snart kommer N hem. jaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0