heliga fredag

mina lediga fredagar är GULD värda. då hinner jag tvätta, städa, plugga och allt det där jag inte hinner under veckorna. det gör att jag oftast får en fri helg ifrån alla måsten! idag kom jag även upp i tid! det var nog för att jag inte gick upp med älsk i morse som jag brukar, och sen lägger jag mig igen. då blir det gärna nån timme extra i sängen.

kl är bara halv 10 och jag har hunnit med att städa lägenheten och slängt i en tvätt. fan va jag är bra!!! nu ska jag snart kila ner til stan för ett besök på Gripen vårdcentral, jävla dret besök!! men mycket behövligt. sen blir det bibblan, solning och kanske en sväng på stan? skulle va kul att ha nåt nytt tills i morgon.. för en billig slant? kan ja ju drömma om att ja kommer hitta, men men... tror jag ska baka mig en morotskaka när jag kommer hem sen, eller en cupcake kanske!  då blir nog N lycklii.

ikväll blir det sushi och bio! GÖTT DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0