jävlar i helvete

ni som har funderingar på att sätta in spiral, läs inte mitt inlägg.

har som sagt varit på vårdcentralen precis, satte in en sprial. my fucking god vilken smärta. det var det värsta jag varit med om, hade jag vetat denna smärta hade jag aldrig i hela mitt liv satt in den. ärligt talat, jag grina och vråla. jag kunde lika gärna legat där och fött barn. det värsta var att när det väl var över, var inte smärtan över. tänk er mensvärk gånger 5 kanske? den satte i till jag fick en ipren, nu känns det som vanlig mensvärk ungefär. och det ska jag gå med i två till tre dagar, ingen som sa till mig?! FUCK! det är bäst för att den där spiralen fungerar bra nu, annars vet ja inte vad jag tar mig till faktiskt... hoppas denna bedrövliga upplevelse är värt varenda sekund.

som tur var kunde älsk åka ifrån jobbet och skjutsa mig hem, utan honom hade jag inte tagit mig hem tror jag.

sen gör det ju inte lika ont för alla, sägs det... yeah yeah. tur för dom. jag ska tycka synd om mig hela dagen och bli ompysslad av älsk. får se om det orkas gå på bio, annars blir det mys hemma i soffan, lagad mat, film och massa massa belöningsgodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0