ledigadag

idag har jag spenderat min tid åt att sitta framför min kära dator, nästa hela dagen. har letat praktik plats, utan något resultat. jävla skit, ingen tar ju emot! sen har jag börjat lite smått på mitt fördjupningsarbete i stressfysiologin, kan bli ett spännande arbete det där. har även varit en snabbis på stan, blev ett besök på apoteket och hos Ann där jag ska vara mina två första praktikveckor, trevligt kvinna det där!

snart är det dags för ett statiospass på friskis, mitt favvopass i veckan! gillar verkligen charlotte som är instruktör. hon får en att ge järnet och ha så jäkla kul samtidigt.

snart lördag mina kära klasskamrater! i morgon blir det bio med älsk och jonas.


Kommentarer
Postat av: Lena Åkesson

Vilka veckor har du praktik? Har du kollat här i Kristinehamn?

Kram Lena

2009-03-06 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0