no stress

jahaja, om man skulle summera helgen lite..summera? heter det så.. lät lite knasigt.

iaf, fredagen min. blev som sagt en tur till kga, fikade med cathrine och hälsade på virre en snabbis. när jag kom hem vid 6 hann jag bara hoppa in i duschen så ringer N och säger att han redan är hemma. HÄRLIGT! så då blev det käk i hans mammas lägenhet. vi var riktigt trötta båda två, det vart en film och sen sängen :)

lördagen, var uppe med tuppen kl 8. så jäkla härligt att vakna så tidigt och få en massa av dagen. jag for till kga för att hälsa på fruppe som var hemma på besök. skönt å se han så glad :) träffade även kela en snabbis, men min mage strejka som vanligt så jag fick åka hem till min kära vetesäck ganska så fort. han se hennes nya bil, passa kela perfekt :) lördageftermiddagen/kvällen så blev det film hos patrik, käk hos mamma och pappa, och lite melodifestival hos niklas mamma. en ganska trist lördagkväll faktiskt.. men man kan ju inte ha kul varje lördag kanske. fick visserligen förfrågning om vi ville med och bowla och sen gå ut, men ekonomin tillät inte det riktigt :(

nu har vi tagit en riktigt underbara promenad runt storfors, ska snart massera lite och käka mammas goda potatisgrattäng. sen blir det hemfärd, ska bli gott det. få mysa ner med älsk i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0