onsdag

sömproblem, sömnlöshet, melatonin, sömcykel, REMsömn hit och dit. man blir riktigt sömnig av att skriva om sömn. är riktigt stolt över mig själv att jag kommit igång med arbetet iaf. finns det någon trögare fas än när man inte har skrivit en mening på arbetet ännu? det kan ta flera dagar för mig att komma igång, men när jag väl skrivit min första mening så flyter det på ganska så bra. har inte kommit direkt långt men jag har börjat, och det är den största tröskeln..

tog helga igår, kom hem halv två. älsk hade lagat mat, städat och t o m köpt tulpaner till köksbordet, eller till mig kanske :) en riktigt bra start på min "helg". vi slappade en del i soffan och sen tog oss en långpromenad, behövdes för våra rastlösa själar. kl 9 däckade jag totalt i soffan, vandrade sedan in till sängen och fortsatte en riktigt skönhetssömn. vaknade riktigt utvilad och med en härlig känsla i hela mig! det blev en god frukost, älsk följde sedan med mig till bibblan och hjälpte mig att leta efter lite böcker.

snart ska jag bege mig till Elin, ska göra en taktil massage på henne, måste ta en repa innan helgen. då är det dags.. få betalt för sina tjänster ;p sen blir det ett intensivpass på friskis, var ett bra tag sen jag var där nu.

hejdahejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0