pjuh

vilken dag... vaknade med otrolig värk i magen, så ingen skolan blev det idag. provade att ta en alvedon istället för mina ibumetin som jag knaprat i mig, och det hjälpte faktiskt. guud så skönt tyckte jag. N drog med mig ut i solen på en långpromenad med Karim. Vi lånade med oss brorsan hund hit hem den här veckan eftersom Niklas går hemma nu.. det blev en långpromenad på två och en halvtimme. undra hur långt vi gick egentligen? trötta var vi nog allihopa när vi kom hem, skitigast var karim! fy fan, en lerhög hela hon. så ja slängde in henne och N i duschen :) sedan blev det matlagning, köttbullar, potatismos och brunsås. det satt gott det :)

kl 3 var jag på besök hos barnmorskan, jag var helt sjukt nervös. min ben skakade bokstavligt talat när jag skulle gå in och prata med barnmorskan.. men jag vart ingen spriral fattigare. han sitter kvar där... jag slapp smärtan! fanns inga tecken på att den vill ut, konstigt nog. ibumetinen kan ha förvärrat smärtan eftersom den inte funkat på mig. fick en annan värktablett och ska försöka stå ut tills det ger sig. ger det sig inte ska dom kolla med ultraljud och se om den ligger snett.
har precis kollat på den nya wallander, konstig tycker jag.. älsk håller på att göra en räkomelett som jag önskat, ska bli gott det :) hoppas på en ont imagen fri dag i morgon så jag kan vara med i skolan på våra spabehandlingar. har missat en hel dag idag, känns riktigt surt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0