tillbaka

har så gott som återhämtat mig efter dagens mardröms upplevelse. trodde inte jag skulle ta mig utanför dörrn idag, men så fel jag hade! vågade inte lita på värktabletterna. har varit till konsum en sväng och handlat lite bakgrejer. för nu ska det bli morotskaka! är halvvägs ungefär.. väntar på att N ska komma hem. vi ska åka iväg och bättra på färgen lite, måste säga att jag är fruktansvärt blek.

vilken underbar barnmorska jag hade idag, sånna borde det finnas fler av! hur bra som helst, så naturlig och lätt att prata med. ganska rakt på sak men ändå så himla ödmjuk och omtänksam. stort plus till henne! hennes dotter gick förövrigt också på brobygrafiska i sunne :) stort minus att hon skulle bli förflyttad ifrån Gripen vårdcentral däremot..

en dag kvar mina kära. i morgon blir det träning, förförförfest hos mig, vidare till biljard nian, sedan käk på munken för att avsluta kvällen på nöjesdans golv! hoppas det blir en härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0