tisdag

andra dagen på praktiken gjord! känns riktigt bra idag. Ann som jag är hos är så himla mysig! i morgon ska jag få göra mina första behandlingar på två kunder, klassisk massage på rygg och nacke. spääääännande :) det finns så fruktansvärt mycket böcker och pärmar att läsa hos Ann så det kommer inte bli några problems att fördriva tiden när det är lugnt.. håller på att plugga på alla dermanords produkter så jag kanske kan svara på en fråga eller två någon gång, vore ju bra...

det var så härligt väder när jag kom hem ikväll så jag tog mig en spring tur. magen protesterade dock så det vart inte lång runda, var fruktansvärt hungirg märkte jag. i morgon börjar jag dagen kvart över 1! himla skönt med sovmorgon varje morgon måste jag säga :) speciellt när älsk är hemma också.

nej nu ska jag lägga mig på älsk i soffan och kolla på the mentalist!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0