right round

mitt humör har blivit betydligt bättre än vad det var i morse :) och ändå har jag inte gjort nåt speciellt,, suttit i soffan? burkar bara blir ännu mera neggopeggo. har däremot hunnit tänkt sjukt mycket, pratat med lite folk och gjort en avslappning, som nog har fått mig på bättre humör. kom även in på spinningpasset som jag var reserv nr 20 på igår, ska bli fruktansvärt gött. idag är jag mer taggad att gå och träna än vad jag var igår, får även med mig cathrine, och henne tackar man inte nej till att träffa :)

har tänkt mycket på allt mitt förflutna, har hunnit med ganska så mycket, och jag har rest en hel del och haft jävligt roligt massa massa gånger :) och fler ska det bli, både resor och andra fantastiskt roliga saker :)

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0