lördag

va härligt det är att vakna med solen i ögat! dessutom vaknar man så tidigt och inte kan somna om, gött det! har masserat en helkropp, vart ute och sprugit och nu sitter jag och käkar fruktsalladen som vart kvar sen igår. lite mosig var den...

jahaja, va händer idag då? ska sätta mig och plugga lite. måste läsa på musklerna och lite sånt. ska försöka hinna med några fler massager, iaf två. för nästa helg ska vi till strömstad några stycken och jobba på spa där, och då ska helkropp sitta på max 50 min, guulp! tror inte riktigt jag fattar vad jag gett mig in på, men det kommer nog vara lärorikt =) senare idag ska jag skjutsa pöjker till hockeyn, och ännu senare hämta dom :) därimellan hoppas jag på att få träffa Kela! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0