en bra torsdag

mörn mörn!

är man glömsk som jag kommer man inte alltid i tid till skolan. skolarbete och plånbok kom inte med i min väska när jag skulle till tåget så det var bara att vända. får bli halv 9 bussen in istället. förövrigt så känns det som en riktigt bra morgon, jag är pigg och glad :) ska bli skönt att få redovisa mitt fördjupningsarbete idag, en sak ut världen! ser fram emot en härlig helg med dop och annat mysigt.

i eftermiddag tar jag dessutom helga. blir att göra stan en sväng när jag kommer hem, sen måste jag sätta igång med mitt sista arbete. kommer inte bli klar tills måndag men börja kan jag ju iaf :) Niklas och patrik hämtar upp mig senare ikväll, de har varit i norge en sväng. patrik skulle på arbetsintevju tror jag :) good luck!

ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0