fredag

vilket härligt skitväder vi har idag? har ju dock inte regnat hela dagen. N och jag hann med en promenad i solsken i morse, sedan kom regnet! idag fick faster Elin rycka in, åkte ner till krillehöla och hämtade Hugobus. Vi har ätit torsk med äggsås och kollat på boog & elliot 2 :)

det lutar åt något så nyttigt som en pizza till kvällsmat, senare ikväll åker jag in till Bälla. Hon är på ett kortbesök här hemma i värmland. D och våren lockar henne ;) man får inte ens nämna att det är grönt här hemma när man pratar i telefon med henne, risk för psykbryt då. så kan det gå när man bor 20 mil från den finska gränsen! haha! Hon har dessutom planerat en överraskning för Dennis, han vet nämligen inte att hon är hemma. Hoppas han inte misstänkt något :)  ikväll blir det en nykter kväll på statt för att se på kgas alldeles egna band!

Nu ska jag väl anstränga mig lite i min roll som faster! bygga lite lego kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0