måndag

ny vecka, nya tag. har haft en skön dag i skolan, åter en spavecka, å jag gillart! :) idag har vi fått och gjort en hotstone massage, sjukt skönt vill jag lova! kunde inte tänka mig att det skulle vara så skönt, men det var det! går ni på spa, prova detta! ganska dyrt dock :/ har haft en riktigt bra och skön helg. en lååång helg :) har tillbringat den mesta tiden med N. Lördagen var vi krillehöla på lunch hos mormor, alltid lika gott. kvällen tillbringades även där i krillehöla. förfest hos marina&jonas, därefter blev det mastis! en riktigt lyckad kväll må jag säga, askalas och dyng gla, haha :) älsk och jag har precis tagit oss en lugn och skön promenad runt stan i solen. ser så gött ut när allt folk sitter ute på uteserveringarna, äter och dricker gott. nu blir det CSI sen sänga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0