torsdag

nu är jag hemma efter två underbara dagar på kusten med min kära klasskamrater. det har varit så jäkla härligt. studiebesöket på Strömstad Spa kunde inte bli bättre. Rundvandringen kunde var ju dock inge nytt för oss som redan har varit där och jobbat. Lunchbuffén var precis lika god som sist, allt ifrån god lax till panang, uutsöökt! Kvällen tillbringades i Lysekil, åt räkor ute på en brygga vid havet. visst låter det bra? vädret var åt skogen, det blåste storm och det var 13 grader varmt, haha. men går man i kyht08 så sitter man ute på bryggan vilket väder det än är :) vi frös in efter en stund där kortspel och lite mer vin väntades. hade sjukt kul :)

i morse vaknade vi till strålande sol, hann avnjuta några sekunder på våran balkong ut mot havet. när ja klev in på toan fick jag mig ett gott skratt. såg dig mörda en snígel stod skrivet på speglen. haha, elin & gabriel roade sig med att trampa på sniglar när vi var ute och gick i regnet på kvällskvisten. vid halv tio åkte vi till Vann spa utanför lysekil, riktigt fint! utsikten i pool & relaxen kunde man ju inte klaga på.

på bussen hem blev det anatomi för mig och frida för hela slanten. det väntas på hårda dagar med plugg nu.

tack för två härliga dagar, stämningen i klassen har varit så jäklas härlig.





det blåste som sagt väldigt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0