torsdag

tog ett antal sekunder innan jag kunde komma på vilken dag det var idag..

dagen går snabbt.. sitter här och väntar på att N ska komma hem ifrån träningen så vi kan käka. börjar bli lite smått utsvulten faktiskt. har rört en hel del på mig och bara ätit frukost än så länge. älsk och jag tog en promenad runt storfors i morse, senare tog jag mig en spring tur runt sjön, ännu lite senare var N på g att gå ut igen, så då blev det en promenad runt "lilla" sjön. så idag har jag rört på fläsket må jag säga, dags att ta igen lite efter alla dessa slappar dagar som blivit!

ikväll far vi till L&J, dags att fixa mitt hår nu. min ljushåriga gråa utväxt börjar gro sig fast snart.. hoppas på en skön och mysig kväll vilket jaag garanterat kommer få med mitt kära sällskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0