vårrus!

då var ett härligt vårrus sprunget! en hejdundrande massa folk. sprang om, sprang om och sprang om, fegade i starten och började inte i första starten, vilket var lite dumt. men riktigt kul var det! efteråt fick vi en fikapåse som vi smaska i oss, sedan sprang jag hemmåt. det blev lite småkyligt när man inte hade på sig så mkt kläder.

har inte sprungit på en och en halv vecka nu, men nu är jag på g igen! det gav en jäkla massa energi. nu ska jag ta en skön dusch och sen slå mig ner i soffan och kolla över min redovisning jag har imorgon. bäst att förbereda mig en aning iaf så man inte får en massa frågor jag inte kan svara på.

ser fram emot en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0