lördag

..lördag kväll. Shit, halva helgen har gått och jag har inte ens hunnit med att det är helg. Har gjort min sista dag hos Lars, den sista veckan har varit bra. Känns kul att man fått en liten kundkrets, vääldigt liiten, men det är iaf något ifall det blir något samabete mellan mig och Lars till hösten.

Igår kväll gjorda jag och älsk skaldjurspaj, Emma kom förbi så vi bjöd in henne på lite paj. Det blev en riktigt mysig fredagsmiddag :) Sen kikade vi på idol innan vi stöp i säng. Idag har jag faktiskt haft lite praktik, nästa vecka ska jag vara på Egenvårdspolen i Karlstad, så idag har jag fått varit med på en kurs, Mental Kinesiologi.

Nu ska jag hoppa i duschen för snart ska vi till Emma & Holma, där blir det käk och bada tunna, häärligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0