morgonpigg?

FY f-n va bortskämda vi har blivit. Klockan ringde på halv 7 imorse, halv 8 drog vi oss upp ur sängen med stort motstånd. Helt slut! N skulle in med bilen på service kl 9 i Storfors så han skjutsade mig till praktiken tidigt idag. Kände mig som ett stort gäsp hela jag när jag klev ner i gymmet... Har fortfarande inte vaknat till, har precis gäspat mig igenom en hel massage. Dags att vakna nu!

Idag blir det en låång dag här, kommer inte hem förns vid 7 ikväll. Pjuh. Men så har jag två timmars hål under dagen. Har kommit in i anatomin koman igen, fort jag har två minuter över så tänker min hjärna, ANATOMI, LÄS ANATOMI! Hade nästa glömt hur det var.. Certifiering om några veckor mina vänner. Hur går det för er med läsandet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0