onsdag

Hej mina vänner! Onsdag idag.. Har varit en dag före hela veckan, senil som en gammal kärring. Ni som känner mig vet att det stämmer in på mig riktigt bra ibland. Hur gör man för att förbättra sitt minne? Tänkte på det i morse, det är rätt bra gjort av mig och inte strulat till det med en enda tid för mina kunder dessa veckor. Skulle vara ganska typiskt mig.. Idag har dagen bestått av plugg, en härligt långpromenad med älsk och en del massage. Har repeterat alla ryggens muskler idag och det gick förvånansvärt bra. Kommer ju faktiskt ihåg en hel del :D

Snart kommer min underbare vän Bälla hit, hon hade lite ont i hjärtat och ville ha sällskap. Tycker det var en mycket bra idé att ta bilen och åka hit då. Här ska hon få mycket käärlek :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0