Tisdag

Det börjar kännas i huvudet att jag suttit framför datorn sen 10 i morse i princip, men ett litet lunchbrejk på stan bara. Cathrine har varit här under dagen och vi har fått en hel del gjort på vårat kostarbete. Det börjar likna något nu! Jag ser fram emot att redovisa det både för Linda och för klassen! Tror och hoppas att det kommer bli kanon. I morgon blir det praktik i KD igen, greja lite mer med blodanalyser och plugga anatomi. Har inte läst en rad anatomi idag, tror ni jag klarar mig tills jag går och lägger mig? Eller blir abstinensen för stor så jag måste bota den med en rad eller två mån tro.. 

Min goa skrutt är med i tidningen idag! :) http://nwt.se/lasarnas/i_fokus/article618945.ece Så söt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0