torsdag

Det har varit en härlig torsdag idag. Jag gillar torsdagar väldigt mycket har jag kommit underfund med. Då får man suga lite på att det är helg snart :) N och jag klev upp tidigt idag. Kl 7 ringde klockan och jag fattade knappt vad som hände, vaknade av att jag låg med telefonen i handen och älsk frågade mig vad klockan var.. Snacka om att ha blivit bortskämd med sovmorgon til 9 varje morgon :S Det var tvättdags för oss, bara att pallra sig upp. Efter det blev det en mysig frukost och en lång slapp i soffan ;p Vid 9 tiden tog jag mig faktiskt till gymmet, SÅ skönt att vara färdigtränad och pigg vid 11 på förmiddagen. Efter lite plugg och en älgskavsgryta var det dags för praktik.  

Nu sitter jag hemma hos mor & far i Storfors, vi ska övernatta här inatt. N ska upp tiidigt i morgonbitti för att följa med Rico till örebro på nåt. Hur han ska orka det med sin förkylning vette tusan..

Nu är det dags att nanna kudden. Sov gott mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0