Torsdag

oj, oj, oj vad trött jag är. Sitter och rapar lussekatter och njuter av att vara ledig i morgon :) Har haft en gööör bra dag idag. Den startade dock med jäkla magvärk, men det gav sig så jag kunde ta mig till praktiken lite senare. Har varit en skön dag på praktiken, våran handledare är inte dålig på att underhålla, lite små vilsen sådär ibland. Det var kaos i köket när alla skulle värma och laga lunch, det slutade med att han stod och damsög ris på spisen, haha. Han berättade att han hade vart och kollat på bil igår. "Den var fin, men han hade ju haft en j-kla massa hundar i den så det lukta ju. Vov.... sa den nästan.."

När jag kom hem i eftermiddag satte jag och N igång med ett lussekattbak. Så mysigt så :) Vid halv 7 kom Lena hit, vi bytte lite tjänster och hade mycket trevligt. Var bara ett glas vin som fattades, men det tar vi nästa gång ;) Nu blir det duschen och sen krypa ner och snosa på älsk, gott det :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0