fredag mina vänner

heeeelg! min efterlängtade heelg! Känns kanon :) Kom precis hem till mor och far i byn, väntar på att älsk ska ha tränat klart så ska vi hoppa in i duschen. Ikväll blir det käk med päronen, älsk och Lena. Sedan vidare ner till Taverna där VP spelar ikväll. Det kan man ju inte bara missa? Eller hur? Näääe :p Nej men det blir säkert trevligt. Lena kan alltid underhålla en ;)

Idag har jag inte behövt stå i min lilla håla och masserat. Har nämligen varit i KGA i kyrkans församlingshem =) Har studerat Lars och han har studerat mig, lärt mig en MASSA! Så nu jävlar ska det knådas ännu mer. Tog med mig bänken frivilligt(!) hem i helgen, inget jag har haft lust med förut efter att ha stått och masserat en hel vecka. 

kl är 17.02...och det är kolsvart ute... liiitte deprimerande faktiskt. Fårla tända ett ljus och ha lite mysigt då.



 

det här blir kanoners..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0