onsdag

Någonting tynger mig, men jag vet inte riktigt vad det är. Kan vara allt läsande jag har framför mig dessa veckor kanske? uusch. Igår var N och jag hos Bälla på tårtkalas! Yvonne gör alltid enormt god tårta och goda kakor :) Så det blev sötsak frossa som resulterade i att nåde N och jag stöp i säng när vi kom hem.

Idag börjar ja inte praktiken förns 14.00. Älsk åkte till Sthlm i morse så jag har haft tid för mig själv och fått en hel del gjort i mitt näringslära arbete, känns skönt. Har dock en låång kväll framför mig med en jävla massa knådande! :p Men det går fort när jag väl drar igång. I morgon blir det käkkirurgen (gulp!) och hälsa på Cahrine på hennes praktik! :)

 

Bjuder på en bild i från helgen lånad av Linda ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0