onsdag kväll

en vääldigt väldigt trött elin har nu kommit hem ifrån kd. vad vi flänger och far hela tiden, men så kommer det väl fortsätta att vara några dagar. vi var som sagt till lägenheten förut, kändes riktigt bra. i morgon ska vi köpa färg och tapeter, på fredag ska det börjas! efter lägenhets besöket skjutase jag älsk till kd, tog mig en tur på ikea och inhandlade lite bra och ha saker, alltid får man med sig nåt därifrån.

i morgon ska vi även hämta alla våra möbler ifrån mio. soffa, köksbord och ett helt set till sovrummet. kanoon! har aldrig haft ett ordentligt sovrum, jag läääängtar :)

nu ska jag ta och åka till min vän Linda, måste hålla mig vaken ett bra tag till för att hämta min berusade man i khmn efter hockeyn! hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0