onsdag och helg

pjuh! nu är alla tre prov gjorda, fy f-n va härligt! så idag var sista dagen med våran kära fyslärare Andreas. Vilket kändes lite småtråkigt faktiskt. Jaaa jag erkänner att jag inte tyckt om honom speciellt mkt, särskilt inte i julas. Men det har verkligen förändras, tror många tycker som jag. Kommer nog aldrig få uppleva en sån smärtsam träningsvärk i mitt liv igen som man har fått efter ett par dagar med honom :p Men jävlar vilket energiknippe, sjukt roliga pass har han kört med oss! Man har lärt sig en massa och haft jäävligt roligt i det stora hela. Undra om man kommer sätta sin fot på selma spa igen?

nu har jag jag ätit en underbar panang i från thaikiosken i kd. nu blir det film. gött med heelg! :D

kommer sakna er alla mina mates, ses om 9 veckor! på måndag är det dags för LIA!

Kommentarer
Postat av: Kristina B

Ha nu en underbar LIA och vi hörs säkert under tiden! Kramar!

2009-09-24 @ 08:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0