torsdag och helg

oj vad jag är trött. tågeresan hem till byn gick smidigt. sunnetåget var dock försenat en kvart men mina andra två tåg fick vänta in mig :) Har haft en riktigt bra vecka i Sunne. Mys med emma på kvällarna och näringslära på dagarna, vilket är göör intressant.

I morgon blir det att plugga på mina tre prov jag har till veckan, två stycken är visserligen praktiska men övas  måste det göras. under kvällningen kommer älskade N hem. kommer bli underbart! snart är det dags att ladda inför den omtalade marknadsdansen också :D

nu står mina ögon i kors efter att ha beställt en massa varor från Dermanord. Ska ta mig en dusch och sedan en kopp te.

Saknar er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Saknar dej ja : ) Kommer ni på lördag eller? : )

2009-09-17 @ 23:09:56
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0