torsdag

ännu en dag med näringslära i skolan, riktigt riktigt intressant faktiskt. den mesta tiden har gått till GI-föreläsning idag. tycker dock hennes upplägg är jävligt kasst! hoppas det blir bättre nästa vecka. hursomhelst kommer det bli en bra vecka nästa vecka.

noog om skolan, nu är det faktiskt helg! och det firade jag med 12 bitar sushi. YUMMI! tyvärr har jag en förstor magsäck så blir inte ens mätt på det. men bra gött vare! i morgon ska jag njuta av en ledig dag, göra klart lite skolarbete(kan ju hoppas iaf) och massera. någon frivillig? på kvällen blir det mys och på lördag götlabooooorg! :D


Kommentarer
Postat av: emma

du vet att jag gärna ställer upp som din försökskanin;) puss på dig!

2009-09-10 @ 22:37:17
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Jag, jag, jag :D vi blir i förs på fredag och åker till karlstaf på lördag, kom hiiit:D

2009-09-10 @ 23:55:23
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0