tungjävlamåndag

då var det måndag igen. en tung sådan. fortfarande trött sen helgen plus att vi haft två prov idag. men det gick sån tur var riktigt bra. skönt att ha det avklarat! nu är det bara ett kvar för denna vecka. ska bli underbart skönt att vara ledig tors och fredag innan praktiken drar igång nästa vecka.

jaha och hur helgen varit då? helt okej. men trött heten igår och idag var inte riktigt värt det känns det som. kan ju bero på att vi la oss alldeles alldeles för sent, och det har vi bara oss själv att skylla på :)

känner ni min positivitet? iinte jag.. känner mig totalt orkelös faktiskt! får bli att ta nya tag i morgon och hoppas på att en gladare och piggare elin.

Niklas underbara du! SAKNAR dig, som vanligt när du inte är hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0