Härlig fredag

Uj vilken härlig fredag jag har haft. Hunnit med en walk med N, en springtur utan smärta (shuhu!), masserat Onca och Lars. FÅTT massage som inte var nådig, Lars var på hugget idag vill jag lova. Han tog död på mina rumpmuskler.. Älsk följde med och satt i massagestolen så han fick lyssna på min ljuva stämma när Lars hade som roligast. Sen var det dags för en tur på stan, har nog inte varit i Kristinehamns affärer sen vi flyttade hit. Det blev ett par nya löparskor, tror dom kommer blir suupör. Tyckte jag var värd det, behövs för mitt tråkiga löparknä. Nu är det dags för hemmagjord pizza, MUMS! Snart kommer Emmis också, säger ju det, uj vilken härlig fredag!

Tejpade mig innan jag skulle springa, å jävlar va bra det blev!
Inge känningar av benhinnan eller i knät.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0