Lördag



Som jag hade längtat efter att få inviga min nya fina löpskor idag. Men efter att ha gått lite här hemma med dem tror jag nog att jag måste byta till en större storlek. For ner till Intersport förut men de hade inte någon 38:a inne :/ Jäkla skit. Har precis gjort mig lite lunch. Idag blev det cevapcici, tycker om dom. Men jag har lite svårt med halvfabrikat även om det nästan är 100% kött i.. Man blir bortskämt när man lagar all mat själv. Cevapcicin vi åt när vi var i Bosnien kommer jag aldrig glömma smaken av, sjukt goda.

Det känns som en härlig lördag, klcckan har dock gått alldeles för fort. Ska göra mig en smoothie till efterrätt och lite senare ta mig ut på en spring tur. Ikväll blir det att gratulera vår gamle vän Koffan.


 

Titta va fina dom är. Stadiga och bra sulor för mina platta fötter.
Jag kommer kunna springa enda hem till byn med dom här hörni! :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Å chilliwippi de va så himla gott!! minnen. Hälsa Koffan ikväll å sej att han får dricka åt mej med ;) Pussss å kraaam

2010-04-10 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0