Onsdag

Underbara Bälla överraskade mig med denna förra veckan. Hur go?




Jag tog mig friheten att vara hemma ifrån skolan idag
. Tror och hoppas att jag inte missade något speciellt, förutom lite lek vilket säkert hade vart gör sköj :) Men jag hade lite andra saker att pyssla med idag, det är mkt som snart drar igång på allvar! Har suttit framför datorn i några timmar och tillslut tappade jag inspirationen och motivationen till allt, var nära på att lägga mig i sängen och ge upp där ett tag. Tog mig istället en långpromenad i ett pissigt vårväder som fick mig på stråålande humör :)

Jag ser fram emot morgon dagen och hoppas på en super bra föreläsning om starta eget. Nu ska jag göra iordning lite kyckling och pita bröd tills älsk kommer hem ifrån träningen.









 


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Den dagen man skall gifta sig är det ingen tvekan om att man skall anställa Bella att göra blomarrangemangen. Herregud vad duktig hon är : )

2010-04-21 @ 23:22:01
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0