Torsdag

Ängtligen hemma efter en låång dag. Efter praktiken idag har jag varit på en kurs, har lärt mig att tejpa med rehabtape :) Kinesiotape kallas den och är till för att kunna skynda på självläkning av olika skador. All möjlig sorts värk fakitkst. Super intressant och jag ser fram emot att börja testa och exprimentera lite. Riktigt sköj :D Så har ni ont någonstans, från en tumme till en behinna, kom till mig och bli tejpad! ;)

Fick även träffa mina vänner Cathrine och Elin idag, underbart. Nu ska jag ta och borsta mina tänder och njuta av att inte behöva gå upp kl 6 i morgon. Natti natti




Kommentarer
Postat av: Julia

Fick tips om att du lärt dig detta med tejpning o har problem med benhinnorna, TEACH ME :) dom vill aqldrig ge med sig.



Kram Julia

2010-04-08 @ 23:30:02
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: Mostra di

Du kan ju tejpa min arm-axel nästa vecka om du vill.

Kram Lena

2010-04-09 @ 12:13:53
Postat av: erika

Hej!

Jag kom in på din blogg när jag sökte på Kinesiotejpning. Det är så att jag har benhinneinflammation som vägrar ge med sig och har köpt mig sån här tejp nu. Och jag har prövat att tejpa lite och det har hjälpt lite. Men jag vet inte om jag har tejpat rätt eller vad man ska säga? Så jag undrar om du kanske inte har något tips? :)

2011-08-12 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0