Krutpaketet ky08ht har tagit examen!

Då var man titulerad hälsoterapeut/instruktör, och det känns jääävligt bra måste jag säga. Jag har haft en helt underbar vecka i Sunne, och än är det inte slut.

Vi började avslutningen på Eden i tisdags. Vi sov ute i skogen i små trähyddor eller vad man ska kalla det, sjöng hela natten framför elden, de friska bastade och badade i bäcken :) Vi skrev lite fina saker till varandra, har ett kuvert fullt med lappar i från hela klassen som ligger och väntar på mig. Det var nog bland den mysigaste natten på väldigt, väldigt länge. Helt fantastiskt! Elin och jag var grymma på att elda i våran lilla hydda under natten ;)

Johan, Julia och Virge på Eden.

Onsdagen bar det av mot spa. Man skar sig lite där när hela klassen kommer in på spa, ser ut som 30 små lodisar som stinker rök, haha. Där väntades ett två timmars träningspass med Andreas på våran begäran. Han åkte enda ifrån Mamö för att ha ett träningspass med oss, måste säga något om att vi har en sjukt bra klass ;) Själv fick jag avstå och vara åskådare, det rös i hela mig. Mäktig känsla när hela klassen verkligen ger gärnet.

Igår var det självaste examen, gudars vilken dag! Startade med champagne frukost innan avslutningen i skolan. Där bjöds det på smörgåstårta och betyg, och ett helt underbart bildspel. Gabriel och Camilla, TACK! Tårarna sprutade och man insåg verkligen vilken jävla resa vi har varit med om tillsammans, finns inte ord. Sedan under kvällen åt vi middag och umgick, mest i famnarna på varandra tror jag. Mycket kramar, MYCKET kärlek :) Underbaraste Virge själv hade snickrat ihop en sång, fattar inte vart du får allt ifrån :) Kunde inte haft en bättre avslutning verkligen!

Snart ska jag bege mig mot Karlstad och Elin. Ikväll väntas Hoffmaestro på nöjes. Finns lixom inte ord hur jävla bra allt detta blir! GUD jag är så lycklig. Och vet ni? Idag fick jag mitt första blombud. Kunde inte ha kommit bättre, blev super glad!





Haha. Camilla, Martina, Virge och Elin gav sig då aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Du är så duktig älskade vän : ) Skall krama och pussa på dig ordentligt imorgon när vi kommer! Och vad mycket hååår du har på bilden :D hih

2010-04-30 @ 22:10:03
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0