Fredag!!

Morn morn! Klev upp klockan 7 idag för jag tänkte att jag hade så mycket att göra idag. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.. jag har packat den mesta (i världens minsta resväska), tänkte att jag inte skulle ha med sig så mycket. En slappar vecka i Spanien kan man väl inte behöva lite mer än ett par linnen, short och ett par flipflop..? tänkte jag... tydligen behövde man det.

Igår var jag på ledar träff med friskvården.. Herregud vad mycket jag kommer ha att göra när jag kommer hem. Möten, träning, planering, kunder och sen far jag till Norge på torsdag morgon. pjuh! Har ju iofs en söndag också. Tappade bort mina nycklar igår, dom återfanns dom tur var i en affär på stan. Men jag är fortfarande SÄKER på att jag inte tog med mig dom i handen, SUPERSÄKER. Litte tankspridd kanske jag är..pustsuckstön.

Nu ska jag ta på mig regnjackan och ta några varv i kvarteren här. Ikväll blir det bastuflotte! Älskart! :)
Psst. I morgon flyger vi Hugo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0