Idrottsmassage

Pjuh. Är helt slut i kroppen efter två intensiva dagar med kurs i idrottsmassage. Två mycket givande dagar som börjar sjunka in nu.. Det har blivit mycket massage så man börjar känna sig riktigt mör i kroppen. Jag var den enda utomstående på skolan, de andra 6 har gått i samma klass och läst till massörer. De lär sig finsk klassisk massage istället för svensk, så det är många nya grepp man lärt sig. Men tack vare Lars som har gått den utbildningen har jag lärt mig många grepp och tekniker av honom som underlättade en del nu. Den svenska är riktigt mesig om man jämför med den finska.

Jag skulle även få en genomgång av alla grepp de använder innan praktiken där drar igång, superbra. Är riktigt taggad nu inför veckan med mina kunder på badhuset! Passa på och kom på massage, för nu är jag mer taggad än nånsin! ;)



Nu ska jag och min kära åka ner till Släbråten och Åkesson i stugan. Bastuflotte blir det ikväll, härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0