söndag..

Det blev en underbar kväll ute på sjön igår. Nästan tre timmmars bastu bad med familjen Åkesson. Jag säger som Lena, att det kan vara så rofyllt att sitta i en bastu med utsikt över sjön. Inte så konstigt i och för sig, helt spegelblankt på sjön, tyst och stilla. Det var iskallt i vattnet men det svalkade skönt emellan gångerna i bastun.

Idag är det dags för jobb igen, 14-21. Missar middag hos mormor :( Nu ska jag ta och grilla lite och hoppas på att jag hinner få lite sällskap innan jag börjar jobba. Hoppas på en lugn och skön helg nästa helg iaf, denna har gått i ett! Hel veckan är fullbokad med jobb och annat plock. pjuh!



 

En annan kväll ute på sjön, inte riktigt lika härlig solnedgång igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0