Torsdag

Herre guuud! Jag har träningsvärk av den lilla träningen som blev igår. Och jag som skulle ta mig till gymmet denna vecka också? Hur blev det med det? Har inte hunnit? Jaja, efter Spanien. Inatt har vi haft en extremt närgången katt, han har legat på kudden, på bröstet eller nästan i ansiktet. Mysigt, men jag skvätter så när han börjar kärleksgnaga lite på en.. Han kanske saknar och är orolig för Tyson? Det är vi iaf. Nu har han varit borta i en vecka nästan :( Utan några spår... Usch.

Nu ska jag skicka iväg några mail och sedan ska jag faktiskt börja packa lite. Blir ev. en tur till KD i morgon för att hälsa på Linda, hur länge sen var inte det? Skulle ju behöva en ny bikini också :) På eftermiddagen styr vi mot Storfors, kopiera upp mer flygblad som jag tänkte Mia skulle få dela ut när jag är borta ;) Sen blir den bastu bad med åkessons, wunderbart! Nu har jag BARA bra saker att se fram emot! :D Och jag kom på en sak till ,jag ska få fotvård idag, såå skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0