Tisdag

Hej kära vänner! Tisdag idag va? Den startade väldigt trögt men det börjar bli bättre. Klockan nio i morse var jag på badhuset och träffade en kvinna ifrån Tillväxt vidare. De erbjuder lite coaching för kvinnliga företagare här i stan, kan kanske vara nåt. Fick mest ångest över allt men det är nog nyttigt. Hoppas på att få med mig Mia också så kan vi få tips på hur vi ska samarbeta mera.

Idag fick jag även min första företagskund, förhoppningsvis. Gud så skoj! Nu ska jag skriva färdigt min att-göra-lista, den börjar bli lång. pust! Men snart har jag en veckas semester så nu ska det inte klagas. Ikväll blir det en välbehövlig långpromenad med min egna alldeles utmärkta företagscoach Mia ♥ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0