Måndag - 12 dagar till sol&bad!

Hej kära vänner! Som sagt, måndag igen. Går lika fort som vanligt veckorna. Måndagar håller sig stabila och bra fortfarande, har haft så mycket att tänka på nu så det rullar på bra :) Jag har dessutom varit ganska effektiv idag och bockat av en massa punker på att-göra-listan. Känns bra. Nu ska jag ta mig en stund i soffan och filura lite mer på mina reklamblad som vi ska försöka få ut i helgen.

Spanien närmar sig med stormsteg, underbart, underbart! Jag kommer njuta av varje sekund där nere. En lat vecka med famlijen i solen, kan inte bli bättre. Sol och värm är det bästa jag vet, men det visste ni nog redan.






Sola och bada i underbara Thai!




Lapa lite sol på Cypern!




Sol i varma Turkiet!




Ett härligt dopp i Egypten ! :)





Baaada i Grekland.




Leka i vattnet på Bali :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0