Fredag

Det känns som det kommer bli en lång dag idag. Inte lång och jobbig men det kommer bli en del gjort. I morse var jag hos kiropraktorn vid 8, blev lite knäckt och fick dessutom några nålar i mina mest spända muskler. Är riktigt öm och trött i musklerna nu så vi får se hur det går med mina sista massager idag. Efter det har jag varit på ett givande möte på friskvården i Värmland här i Kristinehamn. Jag ska börja som vikarie i några motionsgrupper, sen så får vi se hur det kommer utvecklas. Lät spännande! :) Hade suttit fint om jag hade gjort kursen Hälsoprofilbedömning, men det går ju alltid att göra senare när pengar finnes..

Nu ska jag ta mig lite och käka och sen åka ner till badhuset för min sista praktikdag hos Lars. Har tre massager på schemat som börjar med Lars själv. Efter massagerna blir det ett benpass på gymmet och efter det är det dags för fredagsmyyys :) Fixa käk och kika hockey ser det ut som att det blir.


Kommentarer
Postat av: Lesly

jaha det var ju synd, med dem småkurserna är inget utomstående får komma på va? Jag tror inte det.



Åhh tack så mycket för receptet, det låter super. Ska definitivt testa det härnäst.



Ok, men det låter bra. Då är det fysiologi och palpering jag behöver öva på. :) Hade så bra! Kram

2010-02-19 @ 18:07:27
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0