FredagsMYS

Gud va skönt med fredag kväll!! Det har varit en bra dag på praktiken idag, 3 massager och tittat på Lars när han behandlat ett ryggskott, SMÄRTA. Idag har jag anmält mig till en intensivkurs i idrottsmassage som går av stapeln 3 dagar i juli nere i Malmö. En utbildning av Torbjörn Mårtensson som masserat många ut av Sveriges elitidrottare, kommer nog bli riktigt kul och framförallt lärorikt. Hoppas det inte är fullt bara!

Mitt hjärta står vid spisen och steker hemmagjorda hamburgare, han har även gjort egna pommes som är i ugnen :) Vi tog en tur till donken förut och köpte lite mcfeast dip, haha. Kommer bli fantastiskt gott :) Patrik och jag sitter i soffan och tar varsin öl, nu är det fredagsmys!!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Då kanske jag åker med ned mot malmö och bor hos Stina ett par dagar : ) Om du vill ha resekompis vill säga : )

2010-02-12 @ 21:12:20
URL: http://lindablom.se
Postat av: Malin

Men Elin då kan ni ju stanna till på kaffe hemma hos mej ju! zeuz tjatar efter dej! <3 hehe Puss

2010-02-12 @ 22:19:34
URL: http://metrobloggen.se/MOZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0